torsdag 17 maj 2012

Veckans låt

Återigen verkar det ha blivit något slags tema den här veckan, det var inte meningen den här gången heller. Den här veckans låt går till mitt egna inlägg om bad boys, eftersom det är min blogg kan jag göra så. Jag har då valt Beautiful Boyz med CocoRosie eftersom jag tycker den fångar det jag försökte skriva om, nämligen vad som är attraktivt med söndriga män och till skillnad från förra veckans låt är den här HELT pensionärs säker!


 
Jag ber om ursäkt för slide-showen

P.s För er som undrar vad som hände med gårdagens bokrecension kan jag säga att jag raderade den efter en timme och att den aldrig kommer läggas upp igen, jag vet att jag sa att jag skulle recensera den förbannade boken och det gjorde jag. Men uselheten hos recensionen hånade mig, därför var den tvungen att gå för att aldrig mer komma tillbaka. Och nej, jag kan inte skriva en bättre recension d.s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar