tisdag 22 maj 2012

familjerelationer dissikerade

Jag hittade ett helt fantastiskt klipp som jag tycker beskriver min och min systers relation på ett ganska bra sätt... eller ja, min relation till samtliga familjemedlemmar egentligen. Precis som killen i klippet gör jag också alltid massa mat och annat som jag sedan tvingar hela eller delar av familjen äta / dricka och blir djupt förolämpad om någon inte vill (det är av någon anledning oftast mellansyrran som blir utsatt för detta). Igenkänningshumor när den är som bäst- när JAG kan relatera! Jag inser nu att jag precis har "outat" mig själv som en feeder, men det är lugnt.


Förresten hittade någon min blogg genom att googla "gillar killar tjejer som ser ut som porslinsdockor?" för att försöka svara på din fråga: jag vet inte, vissa kanske gör det men troligen inte alla. De är väl också individer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar