lördag 12 maj 2012

Girighet!

Det här är ingen mode eller livsstilsblogg, för det hade blivit ganska torftigt. Men jag gillar trots allt både mode och inredning. Därav kitsch-inlägget, jag gillar att kolla i olika affärer och spana efter saker som jag kan tänka: åh, den där vore perfekt till.. eller: den där skulle passa så bra när jag... i åttio procent av fallen blir det inget av det. Och det är tur, för annars skulle jag troligen vara den största miljöboven i hela världen. Men man kan ändå drömma och använda sin fantasi och tänka vad fantastiskt det skulle vara. Detta är faktiskt halva nöjet. Här har ni tre saker jag har spanat på länge och väl men som jag vet ALDRIG kommer bli köpta:

Ryggsäck från lazy oaf
Klänning från miss smith
Och en figurin från peterrabbitstore.co.uk
Man kan ju alltid drömma...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar