fredag 3 augusti 2012

Vad nu då?

Jag vet att jag den senaste tiden har varit
1. väldigt dålig på att uppdatera och att faktiskt skriva mer substantiella inlägg och
2. har skrivit väldigt mycket om spel.

Nej, det här är fortfarande en kulturblogg och inte en ren spelblogg (som amn ibland kan tro) men anledningen till att det har blivit så här är väldigt enkel:
1. Jag har noll inspiration till att skriva längre inlägg, det står helt still i skallen vad det gäller allvarligare analyser.
2. Spel är rätt lätta att skriva om.

Jag vill återigen tacka alla mina läsare för att ni har varit så tålmodiga och stått ut med så många mediokra inlägg. Jag har utlovat en del inlägg som inte har kommit än, jag håller till exempel just nu på att skriva en analys / recension av Joyce Carol Oates "Zombie" som kommer att dyka upp någon gång under veckan. Utöver detta kommer troligen någon slags recension av "The infernal desire machines of Dr. Hoffman" så fort jag har läst ut den. Ha lite mer tålamod!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar