fredag 10 augusti 2012

Klarhet

För någon dag sedan skrev jag ett inlägg om filmen Imaginaerum, jag har nu fått lite klarhet i ämnet och kan därmed säga att:
1. Filmen är inte hel-finsk, det är en samproduktion mellan Kanada och Finland, detta innebär att det därför kommer vara skådespelare och producenter från båda länderna.
2. Språket som kommer talas i filmen kommer vara Engelska, vet inte än om all dialog kommer vara på Engelska eller om viss kommer vara på Finska men huvudspråket kommer åtminstone vara Engelska.
3. Det är fortfarande inte klart vilka länder filmen kommer visas till och det är därför inte klart om Sverige kommer vara ett av dem.

Det var det, kommer eventuellt att skriva om uppdateringar vad det gäller om den kommer släppas i Sverige eller inte och annat som jag kan få reda på men jag kan nu iallafall säga att den blir lättare att se eftersom det kommer talas Engelska i den.

Nu kanske ni inte bryr er så mycket, men då får ni väl göra det.

Jag- när jag hittade boken!
+ Har hittat boken! Yay!
+ Idag är vi extra besvikna på fröken panelhöna som inte la upp någon torsdagslista

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar