fredag 3 augusti 2012

Torsdagstoppen fortsätter

För er som helt enkelt inte kunde få nog av torsdgastoppen har jag nu bra nyheter: Den tredje systern har nu gått med i torsdagsgänget. Ni kan läsa hennes lista på: http://tvangstankekedjan.blogspot.se/

Som en rolig analys kan jag säga att ålderskillnaden mellan de tre systrarna visar sig genom listorna. Hennes kanske inte är riktigt lika bra som min (men det vore omöjligt) men hon kör lite mer oldskool på sin lista.

Jag tänkte här ta tillfället i akt och lägga upp Max Payne soundtracket som inte kom med i torsdags, av den enkla anledningen att jag tycker det förtjänas att lyssnas på, jag blev alldeles till mig när jag såg trailern låten var med i. Rockstar är rena rama genier vad det gäller både spel och marknadsföring och med en låt som det här kan det inte gå fel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar