lördag 4 augusti 2012

Jag ber om ursäkt

Jag vet att jag har utlovat en hel del inlägg som aldrig har dykt upp, jag ber innerligt om ursäkt över det här, här har ni en lista över alla projekt som inte har publicerats eller i vissa fall ens påbörjats:

1. Inlägget om manlig och kvinnlig humor. Ja, det här var klart, men jag blev så förbannat missnöjd med det att jag raderade det i ren frustration, jag kanske skriver ett nytt men det är inte planerat för tillfället eftersom det tar väldigt mycket tid, analys och efterforskning för att skriva ett så pass stort inlägg. Det känns dessutom som att det skulle göra sig bättre som en slags serie med inlägg där jag diskuterar olika saker men det har jag dessvärre inte energi för nu.

2. Inlägg om "War Horse", den enkla anledningen är att jag inte har vågat se filmen än eftersom jag VET att jag kommer lipa ihjäl mig, såg ett klipp på cirka tio minuter och grät nästan av det, fastän inget särskilt sorgligt hände. Jag måste stålsätta mig för att orka titta på den här filmen.

3. Recensionen av "Re-animator" helt ärligt har jag aldrig sett kklart hela filmen eftersom det konstant har kommit saker emellan och även när jag har haft chans att se en film har jag valt bort den här av lathet. Det kanske, eventuellt kommer en recension av den i framtiden, men håll inte andan eller vad man nu ska säga.

4. Bokrecensionen av "The blood-rites of the bourgeoisie"  jag skrev helt ärligt en recension av den här, men fann den helt omöjlig att recensera. Inlägget låg uppe i cirka en timme, sedan tog jag ner det för att jag helt enkelt skämdes så mycket över dess sunkighet. Vill ni ha en recension rekommenderar jag att ni själva söker upp en som kan göra boken mer rättvisa än vad jag gjorde. Jag vet att mina inlägg kanske inte alltid håller den bästa kvalitén, men ni kära läsare förtjänar faktiskt bättre än så.

5. Bokrecensionen av Joyce Carol Oates "Zombie". Jag vet att jag sa att jag hade läst ut den, men jag har faktiskt två, tre kapitel kvar och boken verkar nu ha försvunnit från jordens yta, det är som att den har sugits in i en annan dimension. Jag ska göra mitt bästa för att leta efter den, om jag hittar den blir det troligen en recension. Sökandet fortsätter!

Frustration!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar