lördag 23 juni 2012

Kul jul

För alla er som av någon anledning undrade varför jag uppdaterade bloggen klockan 10 en midsommarafton kan jag ju upplysa er om att alla ni som anser er ha haft en tråkig midsommar, till exempel alla ni som jobbade, var sjuka, var tvungna att passa barn och så vidare, att jag inte hade så mycket roligare. Jag var nämligen tvungen att skriva restuppgifter till skolan. Och ja, det var väl mest mitt eget fel, men det är inte roligare för det. Och jag använder ordet "skriva" väldigt liberalt eftersom detta för det mesta bestod av att lyssna på halvdålig musik, rita minimalistiska djur på under en minut, dekorera och äta tårta, stirra ut i rymden, panikskriva och köra fast, allt för att sedan erkänna mig besegrad och ge upp.
Min idé om en minimalistisk ren,
ritad på cirka 40 sekunder

Låter det tråkigt? Det var det. Tänkte bara ge lite tröst till alla er som inte hade en fantastisk midsommar. Det här inlägget hade inte så mycket med kultur att göra, men det är min blogg så det gör ingenting.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar