onsdag 11 juli 2012

Uppdatering

Jag ska inte tjata för mycket, men jag skulle vilja upplysa er alla om att "Tale of tales" nya projekt "Bientôt l'et'e" fortfarande är under utveckling och ni kan fortfarande förbeställa spelet på deras hemsida. Utvecklingen har gått så långt att de nu har börjat testa spelet, de behöver all feedback och stöd de kan få, jag har inte förbeställt än, då jag har haft skolarbete att ta hand om, men jag kommer troligtvis att göra det om inget annat kommer i vägen, men jag vill dock upplysa er alla om möjligheten att skaffa det här spelet. Det har kommit någon slags demo som jag antar man får om man förbeställer och de har släppt bilder från spelet. Så ni kan gå in på hemsidan, som ni hittar här och hitta ytterligare information om utvecklingen, ni kan dessutom ställa frågor och läsa deras blogg och lite sånt. Som sagt, ett gyllene tillfälle för alla er gamers som är redo att testa något nytt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar