fredag 6 juli 2012

Header!

Ni har nog märkt att min blogg ser väldigt fin ut för tillfället, detta är eftersom jag äntligen har en (länge utlovad) header! Det är dock inte samma header som jag själv länge har jobbat på, denna header är gjord av min syster, ni kan se mer av hennes illustrationer och läsa om hennes tankar på hennes blogg, ni kan klicka här eller gå in på: http://enpanelhona.blogspot.se/ . Jag är självklart mycket tacksam över den och jag tycker den blev super-fin. Så tack så mycket syrran!


Jag har även fått hem de böcker jag ska läsa nu i sommar, så ni kan räkna med någon eller några bokrecensioner, och troligen någon slags analys eller recension av "War horse", jag får se vad det blir. Detta och mer kan ni förvänta er nu när jag äntligen har fått en header!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar