onsdag 28 mars 2012

Veckans låt

Helt plötsligt känner jag för att klä mig i pasteller och införskaffa nya badkläder. (har siktet inriktat på en storprickig sak från monki om någon ville veta) Nya skor är också införskaffade. Detta kan bara innebära två saker: 1. jag har förvandlats till Underbara Clara eller 2. det är vår.

Själv hoppas jag på andra alternativet och trots pessimistiska metereologer och väderrapporter vill jag dedikera veckans låt till våren. Jag har valt en låt som iallafall får mig att tänka på långa kvällar, varma vårbrisar och solblekt hår. 'Til I kissed you med Everly Brothers, får ni inte också känslan av bara ben och annat sånt? (jag ber om ursäkt för den ostiga slide-showen, det var den videon jag hittade som hade bäst ljud-kvalité)


Nej, nu ska jag lyssna på screamo, sminka mig för mycket, supa skallen av mig, göra abort och be någon pensionär dra åt helvete så jag blir av med "en naturlig kvinna"-känslan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar