lördag 26 januari 2013

sjukling

För tillfället är jag sjuk, sjukare än vad jag varit sedan jag flyttade förra terminen, jag förstår inte hur min kropp lyckas med det här. Och så känner jag mig omotiverad, ofräsch och hade helst stannat i sängen hela dagen. Jag vet att det kommer gå över, på måndag är jag säkert frisk igen, men det känns så oerhört tråkigt just nu. Jag läste att det finns en 100-dagars utmaning för alla med bloggar, tänkte försöka mig på detta men just för tillfället kan jag dessvärre bara erbjuda gnäll. Vem vet, jag kanske lyckas skriva ett inlägg varje dag i hundra dagar, men jag kommer troligen inte göra det. Ska göra mitt bästa eftersom jag för tillfället har varit så dålig på att uppdatera. Ja, det här var ett anti-klimax med tanke på mitt två veckors långa uppehåll, men jag ska försöka åstakomma något bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar